Gratis Salesfunnel Challenge2019-05-15T21:38:06+00:00

Doe van 3 t/m 6 juni mee met de GRATIS My Salesfunnel Challenge en haal op een ongedwongen manier moeiteloos meer klanten binnen

Heb jij vaak het gevoel dat je jouw potentiële klanten moet chasen en pushen om ervoor te zorgen dat ze klant worden?

Vraag jij je vaak dingen af als:
❓ Hoe zorg ik voor een consistente stroom aan klanten en omzet?
❓ Hoe zorg ik ervoor dat ik online de juiste mensen bereik én aanspreek?
❓ Hoe kan ik slimmer werken in plaats van harder om klanten binnen te halen?

En krijg jij nu nog vaak antwoorden van potentiële klanten als:
❌ Het is nu nog niet het juiste moment.
❌ Het is momenteel te duur.
❌ Ik ga nog even zelf aan de slag.

Of heb je misschien geen idee waar het aan ligt dat jij niet het aantal klanten helpt wat je zou willen?

Maak je dan geen zorgen. Waarschijnlijk stel jij jezelf vaak de vraag of je wel genoeg waarde levert en of je überhaupt wel goed genoeg bent, maar het ligt niet aan jou. Het ligt hoogstwaarschijnlijk aan je salesfunnel.

Wat is het belang van een goed doordachte salesfunnel?

Veel zelfstandig ondernemers maken de fout dat ze te snel hun product of dienst verkopen. Het liefst verkopen ze direct een product van honderden Euro’s of bieden ze meteen na het downloaden van een E-book al een programma aan.

Of nog een andere; ze zijn pas net écht begonnen met ondernemen en organiseren dan vol enthousiasme een workshop waar ze vervolgens met pijn en moeite net voldoende deelnemers voor weten te vinden.

Ik ken het gevoel. Als ondernemer ben je dol enthousiast en je doet niets liever dan mensen helpen. Het probleem is alleen dat al jouw potentiële klanten je nog niet goed genoeg kennen. Je moet dan nog rustig de relatie opbouwen.

Ik vergelijk het daarom ook altijd met daten. Tijdens de eerste date vraag je ook niet direct hoe jouw date zijn of haar kinderen wil noemen.  Om het te laten slagen bouw je het langzaam op. Zowel praktisch als mentaal. En zo werkt het ook met het bouwen van een succesvol bedrijf.

Om een bedrijf te bouwen met een consistente stroom aan klanten en omzet is het van belang dat je een salesfunnel uitstippelt met zowel passende producten als een passende online communicatie strategie. Door middel van die salesfunnel neem je dan je klant bij de hand om samen met jou steeds de volgende stap te nemen.

Dat is alleen makkelijker gezegd dan gedaan en daarom ga ik jou helpen.

Dus kun jij wel wat hulp gebruiken met het creëren van een succesvolle salesfunnel? Doe dan mee aan de GRATIS My Salesfunnel Challenge.

Van 3 tot en met 6 juni ga ik elke dag van 9:00-10:00 live en ontvang je via de mail opdrachten om aan de slag te gaan met een funnel die werkt voor jou en je bedrijf.

Tijdens de My Salesfunnel Challenge krijg je o.a. een antwoord op deze vragen:

Wat zijn de absolute no go’s als je online in contact wilt komen met jouw ideale klant?

Hoe zorg je ervoor dat zoveel mogelijk mensen van jouw bestaan afweten?

Hoe overtuig je op een prettige manier jouw ideale klant van jouw waarde?

Hoe laat je potentiële klanten zo snel mogelijk door jouw funnel ‘lopen’?

In februari organiseerde ik al de My Story Challenge waar honderden zelfstandig ondernemers aan mee deden. Zij werden toen gemotiveerd om hun verhaal te delen en de resultaten waren ongelofelijk.

Een dame die mee deed kwam uiteindelijk zelfs in de VIVA te staan met haar verhaal.

Deze challenge wordt nog groter en beter, dus ik zou het ontzettend leuk vinden als je mee doet. Je hebt niks te verliezen 🙂

 

Meld je hieronder gratis aan: